Θεσσαλονίκη: Αρχιερατική Θεία Λειτουργία – Τρισάγιο για τα θύματα του σεισμού του 1978

Το βράδυ της Κυριακής, 21ης Ιουνίου, ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεος, ιερούργησε στον Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης (Ιπποδρόμιο), ημέρα του καταστρεπτικού σεισμού του 1978, στον οποίο 37 αδελφοί μας βρήκαν τραγικό θάνατο κάτω από τα συντρίμια παρακείμενης πολυκατοικίας.

Προ της απολύσεως, τον θείο λόγο κήρυξε ο Παναγιώτατος, αναφερόμενος στην αναγινωσκόμενη ευαγγελική περικοπή.

Μετά την απόλυση της Θείας Λειτουργίας, ο Ποιμενάρχης κ. Φιλόθεος, οι κληρικοί που συλλειτούργησαν και οι πιστοί που συμμετείχαν μετέβησαν στον τόπο που βρισκόταν η εν λόγω οικοδομή, όπου τελέσθηκε τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των αειμνήστων συμπολιτών μας.

H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.

Ακολούθησε το ORTHODOXIANEWSAGENCY.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πολιτική Απορρήτου & Cookies