Σε εκδήλωση μνήμης στο Στείρι ο Θηβών Γεώργιος

Το εσπέρας της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θηβών κ. Γεώργιος παρευρέθηκε στην Εκδήλωση Μνήμης που πραγματοποιήθηκε στο Στείρι, για τα 82 χρόνια από το κάψιμο του Στειρίου και της Ιεράς Μονής Οσίου Λουκά από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής (25 Ιουνίου 1944), και διοργάνωσαν η Ιερά Μονή Οσίου Λουκά, ο Δήμος Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας και η Κοινότητα Στειρίου.

Η Εκδήλωση Μνήμης ξεκίνησε με επιμνημόσυνη δέηση στο Μνημείο των Πεσόντων στην Πλατεία Αθανασίου Διάκου, ακολούθησαν χαιρετισμοί, κατάθεση στεφάνων, ο εθνικός Ύμνος και κατόπιν μουσικό αφιέρωμα από τις Χορωδίες του Πολιτιστικού Συλλόγου Παύλου “Υηττός” και του Στειρίου “Η Στείριδα”.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πολιτική Απορρήτου & Cookies