Μοντέρο: Αποχαιρέτησε τη Βαλένθια και έρχεται στον Ολυμπιακό

Πρόσθεσε το Newsbeast στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google

Ο Ζαν Μοντέρο αποχαιρέτησε τους οπαδούς της Βαλένθια στη φιέστα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και ετοιμάζει βαλίτσες για την Ελλάδα καθώς θα υπογράψει στον Ολυμπιακό.

Ο Δομινικανός γκαρντ ήταν η αποκάλυψη της φετινής Euroleague καθώς πραγματοποίησε εκπληκτικές εμφανίσεις και βοήθησε την ομάδα του να φτάσει στο Final Four, με τη σεζόν να κλείνει με τον καλύτερο τρόπο για τη Βαλένθια καθώς κατέκτησε το πρωτάθλημα.

Η φιέστα τίτλου έγινε στην κατάμεστη Roig Arena την Πέμπτη (2/6) και ο Μοντέρο ήταν ένας εξ αυτών που πήραν τον λόγο και αποχαιρέτησε τους οπαδούς, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι αποφάσισε να αποχωρήσει και να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό.

«Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου», είπε μεταξύ άλλων ο Δομινικανός γκαρντ και η αντίστροφη μέτρηση για την άφιξή του στην Ελλάδα άρχισε.

— Gigantes del Basket (@GIGANTESbasket) June 25, 2026

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πολιτική Απορρήτου & Cookies