Ιατρικό Αθηνών: Limit up εν μέσω φημών, διαψεύδει η εταιρεία

Εκπληξη στην κοινότητα προκαλεί το…αιφνίδιο limit up της μετοχής του Ιατρικού Αθηνών, πυροδοτώντας σενάρια που-ήδη- κυκλοφορούν σε χρηματιστηριακά (αλλά όχι μόνον ) γραφεία.

Με το “καλημέρα” από τα 1,78 στα 2,19 ευρώ- νέο υψηλό- και νωρίτερα στα 2,07 ευρώ (17,96%) και μάλιστα με αυξημένες συναλλαγές.

Τα σενάρια που ακούγονται κάνουν λόγο για ενδιαφέρον ξένου fund αλλά και για επικείμενη δημόσια πρόταση. Σε επικοινωνία του Euro2day.gr με την εταιρεία, δηλώθηκε ότι η φημολογία δεν ισχύει και ότι θα απαντήσει και επίσημα επί του θέματος στις αρχές της Κεφαλαιαγοράς.

Οι φήμες

Δεδομένου του “σφικτού” free float- η πλευρά Αποστολόπουλου διαθέτει το 50% και 36% ο γερμανικός όμιλος Asklepios– το ερώτημα είναι “πόθεν” πραγματοποιείται ο τόσο αυξημένος τζίρος, ειδικά σήμερα.

Σημειωτέον πως επίκειται η τακτική γενική συνέλευση μετόχων, με χρηματιστές να αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία λόγω όσων έχουν προηγηθεί το τελευταίο διάστημα.

Δεδομένου του ποσοστού που συγκεντρώνουν οι κύριοι δύο μέτοχοι, φήμες θέλουν την διοίκηση να προτίθεται να ανακοινώσει δημόσια πρόταση (για “έξοδο” από το Euronext Athens) συνεκτιμώντας πως εισέτι δεν έχει συμμορφωθεί με τον όρο της “ελεύθερης διασποράς”. Επίσης, από άλλες πηγές γίνεται λόγος για ενδιαφέρον ξένου fund (με έμμεση παρουσία στον ευρύτερο ασφαλιστικό κλάδο).

Πως έχει η κατάσταση: Μετά από 40ετία στο τιμόνι του ομίλου Ιατρικό Αθηνών έρχεται η ώρα της αποχώρησης για τον Γιώργο Αποστολόπουλο.

Εμπνευστής, ιδρυτής και εκ των σημαινόντων παραγόντων του κλάδου, ισόβιος πρόεδρος του Δ.Σ έγινε το 2025 επίτιμος (με εκτελεστικές αρμοδιότητες). Πλέον η διοίκηση του ομίλου αποφασίζει να τον τιμήσει και για αυτό στην πολιτική αποδοχών προβλέπεται, όπως έγραψε και η στήλη Χαμαιλέων, αποζημίωση τριών μηνιαίων μισθών για κάθε χρήση για διατελέσαντες προέδρους του Δ.Σ, με θητεία πέραν της 40ετίας, στην περίπτωση συνταξιοδότησής τους.

Στην σχετική αναφορά γίνεται ρητά λόγος για ένδειξη αναγνώρισης και εκτίμησης, για τη συνολική συνεισφορά και το διαρκές αποτύπωμα που άφησε στην πορεία της εταιρείας, μέσα από την εξαιρετικά μακρόχρονη και καθοριστική προσφορά από τη θέση του προέδρου και την ουσιαστική συμβολή στην στρατηγική ανάπτυξη, τη σταθερότητα και την ενίσχυση της εταιρικής αξίας. Η συγκεκριμένη θα έρθει προς ψήφιση- και εάν εγκριθεί θα ανοίγει το ταμείο για καταβολή 3 (μηνιαίων αμοιβών) Χ 40 έτη θητείας = δλδ αμοιβές 120 μηνών.

Σύμφωνα- πάντα με τις λογιστικές καταστάσεις -ο ιδρυτής και μεγαλομέτοχος θα έχει λαμβάνειν συνολικά περί τα 22 plus εκατ. ευρώ.

Ενδιαφέρουσα εξέλιξη, μένει να φανεί ποια θα είναι η στάση των Γερμανών (της Asklepios), των μέτοχων μειοψηφίας και των πιστωτών της εισηγμένης.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πολιτική Απορρήτου & Cookies