Σε ατμόσφαιρα έντονης συγκίνησης και ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε στο T-Center η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, σηματοδοτώντας την επιστροφή του πολυνίκη Σέρβου προπονητή στον «πράσινο» πάγκο ύστερα από 14 χρόνια.
Ο Χρήστος Καούρης σχολιάζει τη μεγάλη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τους λόγους που έγινε τώρα και όσα φέρνει στον Παναθηναϊκό, αγωνιστικά και μη! Δείτε περισσότερα στο Sportdog.gr.
