Φιλική αναμέτρηση με την Σεντ Τρούιντεν θα δώσει η ΑΕΚ στο πλαίσιο της προετοιμασίας της ενόψει της νέας σεζόν.
Ο αγώνας θα γίνει στις 2 Αυγούστου και θα είναι κεκλεισμένων των θυρών όπως ανακοίνωσε η Βελγική ομάδα.
Στην Σεντ Τρούιντεν, αγωνιζόταν για τρεις σεζόν ο Αμπουμπακάρι Κοϊτά πριν αποκτηθεί από την Ένωση.
Εκτός από την Σεντ Τρούιντεν η ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει την Ντε Γκράαφτσαπ στις 12 Ιουλίου, την Τσβόλε στις 26 Ιουλίου και την Σαμσουνσπόρ στις 29 Ιουλίου.
