Δύο νεαροί συνελήφθησαν για κλοπή χρηματοκιβωτίου από κατάστημα ψιλικών στη Θεσσαλονίκη

Αναζητούνται δύο ακόμη συνεργοί τους

Κλοπή χρηματοκιβωτίου από κατάστημα ψιλικών στην Ανάληψη Θεσσαλονίκης εξιχνίασε η ΕΛ.ΑΣ., προχωρώντας στη σύλληψη δύο νεαρών για εμπλοκή στην υπόθεση.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, οι δύο συλληφθέντες (19 και 23 ετών), μαζί με δύο ακόμη συνεργούς τους που αναζητούνται, εισήλθαν στο κατάστημα, όπου, ενώ απασχολούσαν τον υπάλληλο, διέρρηξαν το γραφείο της επιχείρησης, αφαιρώντας από το εσωτερικό του το χρηματοκιβώτιο που περιείχε 4.040 ευρώ, καθώς και μία τσάντα εργαζόμενου.

Οι δύο κατηγορούμενοι εντοπίστηκαν το βράδυ της επόμενης μέρας να κινούνται με αυτοκίνητο στα Διαβατά και προκειμένου να αποφύγουν τον αστυνομικό έλεγχο ανέπτυξαν ταχύτητα, εισήλθαν στον οικισμό, όπου τελικά ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν.

Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 1.167 ευρώ, τα οποία αποδόθηκαν στον παθόντα. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή και απείθεια από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου – Αναλήψεως.

Παράλληλα, διαπιστώθηκε ότι σε βάρος του 23χρονου εκκρεμούσαν δύο καταδικαστικές αποφάσεις, με συνολική ποινή φυλάκισης 12 μηνών για κλοπή.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πολιτική Απορρήτου & Cookies